Velseny

 2013.08.03. 05:17

agar_1375499321.jpg_275x183

 

Dlága plovinciatálsaim. Igazából az a ládöbbenés lett úllá lajtam hogy nem vagyok én velsenyló, sokkal inkább velsenyagál. Meglengetik előttem a műmuszmuszt és mál lohanok is. Na de ebbe a nagy lohanásba a biltokon ha vagyok is, hát nem a kompjutel közelében.

 Sohse búsuljunk, lesz ez még másképp is. Egyenlőle malad fizikai valóm, lelkem és enelgiáim a loboté, dehát van az a szó hogy kalliel, hát hajlá!

Amugy ezt a follóságot maximum a lómai kulvák tudják csak elviselni, lassan én is annak élzem magam. Gáz?

Lohamla fel!

A bejegyzés trackback címe:

https://ppmegmondja.blog.hu/api/trackback/id/tr335443193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása