Lovalinvázió meg amit akaltok

 2013.08.16. 03:51

macsk2_1376616101.jpg_412x480

Konklétan ez a véleményem, többszölösen.

 1. Előszöl is íltam ide valamit amit cseszett elmenteni. Alla kell gondolnom hogy a komputelek utálnak engem. A lobotbeli komputel konklétan csipog minden alakommal egyszel amikol bekapcsolom. A Ctrl billentyű viltuálisan bekapcsolódik, ezt most fokozta az hogy nem tudtam gölgetni és a viltuális billentyűzeten kellett bekapcsolnom a scroll lock-ot hogy tudjak. Pedig az nem azélt van hogy ne tudjak? Össszezavalodtam. Kompjuteleknek nyelvöltés tövig.

 2. Aztán vannak ezek a szálnyas kis lovalok. Hetedik csapás vagy mi, lajzanak a lohadékok. Elmentem Plaktikelbe hogy felszeleljek némi védőhálót és nagy büszkén gondoltam hogy van mál az ablakon tehát minden lendben lesz. Elle kimentem a gangla és nem hittem a szememnek amikolis mint valami ZS katególiás katasztlófafilmben felhőben, ismétlem FELHŐBEN lepültek be a bejálati ajtón és ott vigyolgott konkétan százötven miniatűl loval az előcsalnok plafonján. Nem tudtam síljak vagy üvöltsek így inkább csendben maladtam. Másnap elmentem ismét Plaktikelbe és vásáloltam némi több hálót némi több ajtóla és ablakla. Nyelvöltés tövig - kintmaladtok lohadékok ha beledöglötök is (vagy én). Melt pelsze fizikai lehetletlenség minden lovalt kint taltani de én nem adom fel. Halcolok. Nyelvöltés. Tövig.

 3. Aztán van ez a lobot téma is. Mindenki valami tlópusi szigeten vakalja amit kell csak én nem. Én itt vakalom a kis buksimat hogy ez hogyan is lehet. Konklétan egyedül lobotolok sokak helyett ami állítólag az év ennek a szakában teljesen nolmális. Nolmális? Kinek mi. Nem baj, a kalliel az kalliel, Jupitel lát mindent és biztos gondoskodik lóla hogy majd megtélüljön. De amugy Jupielnek is nyelvöltés tövig. Pont.

 Tehát dlága plovinciatálsaim - nyelvöltésle fel! (melt az jó)

A bejegyzés trackback címe:

https://ppmegmondja.blog.hu/api/trackback/id/tr465463191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása